24/8-15: Måndag

Hejsan på er! Då har andra veckan av gymnasiet dragit igång. Imorse började jag 08:35 och slutade 11:55, väldigt skönt. Tror inte schemat är klart ännu, så vi får väl se om måndagarna fortsätter vara såhär lugna. Imorgon är det ännu en lugn dag, klagar icke. Men men, nu ska jag strax se på Idol. Har haft huvudvärk sen jag kom hem från skolan, gillas inte! Och hörni, ska verkligen skärpa mig när det kommer till bloggen. Ni ska få något att läsa varje dag, okej? (Kommer säkert inte hålla detta men I can try). Kram.
Saknar den här bruden.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0