31/8-15: Gillar måndagar?

Då var det måndag igen. Dock då ogillar jag inte måndagar eftersom att jag slutar 11:55 och det är ju perfekt såhär i början av veckan. Idag började jag 08:35 och satt i klassrummet till ca 10:00. Den andra timmen skulle vi åka ner på stan och göra några uppgifter. T.ex gå till Uppsalas turistbyrå och fråga några frågor! När vi var klara sa vi hejdå (vi slutade ju efter detta) och efter ca 20min mötte jag upp mamma. Vi åt lunch tillsammans på Rififi! Det var så himla gott. Nu ska jag bara ta det lugnt tills pappa kommer hem, då ska vi gå och storhandla på Ica! Kram.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0