29/12-15: Längesen

Hejsan på er! Har inte varit inne på bloggen på ett bra tag nu. Jag har skrivit detta förut men tänker göra det nu igen: Det är kul å se att några stycken besöker bloggen även fast den inte varit aktiv. Så vad har jag haft för mig dessa veckor? Tiden innan jullovet bestod utav en massa prov och uppgifter. Blev nästan galen pga allt pluggande. Men jag klarade i alla fall proven som jag gjorde, jätteskönt! Dagen då vi fick jullov så åt jag på stan med Emma och Linnea. Senare åkte vi till Allianshallen för att se på Storvreta-Sirius & Hagunda-Rasbo. Julafton firades hemma i år, som alla de andra senaste åren. En del av släkten kom hit och åt samt öppnade julklappar. På juldagen drog familjen till Västerås för att fira jul hos farfar. Dagarna efter jul (typ de som har varit nu) har bestått av en massa innebandy. För er som inte vet så har Storvretacupen dragit igång och jag har varit och hejat på laget som jag spelade i förut. Såg även några andra matcher. Tycker det är sån mysig atmosfär under cuper! Åker från hall till hall för att se match efter match. Jättekul! Innebandy kommer förmodligen alltid vara ett stort intresse.

Nu inför nyår är jag lite småstressad då jag inte har några planer alls. Känner en slags press på att man måste göra något stort och speciellt. Men jaja, vi får väl se vad nyårskvällen har att bjuda på. Skolan drar igång den 11 januari.. Men tänker inte tänka jättemycket på det eftersom att jag vill njuta av det som är kvar av lovet. Dock ska det bli kul att vårterminen drar igång. Har en del att se fram emot! Hoppas ni alla mår bra och att eran jul har varit likaså. Ska verkligen försöka bli bättre med bloggandet. Det är ju faktiskt roligt att skriva! KRAM.
Sitter på mamma & pappas dator.. Har inte många bilder här. Så ni får denna relativt nya webcam-selfie!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0