17/7-15: Miss Blogger

Dagen börjades med att åka till Wekiwa Springs. Vi solade och badade för sista gången. Det var väldigt varmt utomhus idag så de var skönt att bada i kallt vatten. Runt klockan 12 åkte vi tillbaka till skolan och gjorde ett 'slutprov', det gick ut på att skriva en uppsats och sedan var vi klara med det. Senare på eftermiddagen och en del av kvällen hade vi ett farawell-party (de 25 som har varit här ifrån första början). Vi lekte en lek och därefter åt vi pizza samt tårta. Varje person fick ett varsit kort de skulle skriva sitt namn på och den kunde människorna runt om skriva saker på kortet. Typ vad de tycker om dig osv! Blev jätteglad när jag läste vad folk skrivit på mitt kort. Partyt slutade med att alla fick ett diplom och en titel. Jag ropades upp som "Miss Blogger", no suprise ;) 

Det är tråkigt att tiden här snart är slut. Alla dessa fina nya vännerna jag fått, alla upplevelser och VÄDRET. Som jag skrev, tråkigt att resan går mot sitt slut men det ska bli skönt att komma hem. Vill krama om min mamma, min pappa och syster. Vill träffa alla mina vänner där hemma och äta svensk mat! Vill berätta för alla hemma vad jag gjort under resans gång och visa vad jag köpt! Kommer dock kännas helt sjukt på måndag när det är dags att åka. Fyra veckor gick fort. "Tiden går fort när man har roligt". 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0