24/7-15: En tripp till Stockholm

Idag tog familjen en tripp till Stockholm. Åkte hemifrån in till Uppsala runt kvart över nio. Sedan köpte vi med oss frukost från Pressbyrån och åt på tåget. Väl i Stockholm började vi med att gå runt i Gamla Stan och bara se oss omkring. Vi var även inne i domkyrkan och Medelhavsmuseet. Lunch blev på ett mysig café och i slutet av trippen fikade vi! Verkligen en supermysig dag med familjen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0