3/7-15: Japansk mat & lake

Igår kväll: Vi drog till en restaurang med våran v-familj. V-systrarnas kusin fyllde år så vi fick följa med och äta! Det var en japansk restaurang där de lagade maten framför dig. Sjukt gott och coolt!

Idag: Vi hade lektioner och sedan åkte vi till en lake. Badade inte eftersom att jag har bränt mig. Så hängde i skuggan med de andra brända människorna. Den andra gruppen är här nu så vi är runt 75pers. Har pratat med några och de är schyssta! Resten kan jag inte säga så mycket om. Just nu målar jag, Elsa och finnarna våra naglar inför 4th of July! Vi har kommer väldigt nära varandra och det är hur härligt som helst.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0