20/5-15: En massa frågor och svar

Tänkte göra ett sånt här inlägg med några frågor igen. Har ändå ingenting att blogga om då jag inte orkar skriva om min vardag just nu. Har ej blivit utamanad till att svara på dessa frågor. Snodde dom från / länk /.

Vad har du på dig? - Ett par trosor och en stor t-shirt (tidsinställt inlägg, sover right noooow)
Nånsin varit kär? - Ja, det har jag varit.
Nånsin haft ett jobbigt break up? - Har aldrig varit i ett förhållande så svaret blir väl nej.
Hur lång är du? - Runt 165 cm tror jag!!
Hur mycket väger du? - Vet faktiskt inte. Det var jättelängesen jag vägde mig.
Några tatueringar? -  Nej. Men skulle gärna vilja ha en eller två!
Några percingar? - Har två hål i höger öra och ett i vänster.
OTP? - Michael & Sara från Prison Break, all day every day..

 
Favoritprogram? - Ink Master, The Real Housewives of Beverly Hills, Ex on The Beach Sverige och Gladiatorerna.
Favoritartist? - Oj, jag kan faktiskt inte välja någon speciell. Det finns så många!!
Nånting du saknar? - Ordentliga skolrutiner, 9c, Avicii konserten, några fina människor.
Favoritlåt? - Stitches med Shawn Mendes, Värdelösa människa med Sebastian Krantz, I Won't Let You Walk Away med Mako.
Hur gammal är du? - Sjutton.
Stjärntecken? - Oxe ;)
Favorit motto? - Passar denna.
Favoritskådespelare? - Liana Liberato, Josh Duhamel & Miles Teller.


Favoritfärg?
 - Blå, vit & svart.
Hög eller låg musik? - Hög, of course.
Vart går du när du är ledsen? - Mitt rum.
Hur lång tid tar det för dig att göra dig i ordning på morgonen? - Just nu, 10min!
Någonsin varit med i ett slagsmål? - Nope :)
Anledningen till att du började blogga? - Har bloggat hur länge som helst, fast på flera olika bloggar. Jag har alltid tyckt om att skriva, dela med mig. Sen så tycker jag själv om att läsa mina vänners bloggar osv, så varför skulle de inte tycka om att läsa min? Haha, lät lite själviskt kanske, jaja!
Meningen bakom ditt bloggnamn? - Jag heter Forsgård i efternamn. Och man kan ju inte ha 'å' i sitt bloggnamn så.. Sen blev det två f, vet inte varför.


Senaste boken du läste? 
- The Maze Runner, andra boken.
Senaste programmet du såg? - The Real Housewives of Orange County.
Senaste personen du pratade med? - Pappa!
Favoritmat? - Grekisk mat är mums!!
Plats du vill besöka? - Grand Canyon m.m.
Senaste platsen du besökte? - Min säng?
Senaste gången du blev riktigt sårad? - Det var i början av april.
Favoritsmak på godis? - Choklad !! Surt !!


Vilka instrument spelar du? - Spelar inget instrument. Kan lite piano. Och med lite menar jag en snutt från My Heart Will Go On, haha..
Favoritsmycke? - På mig själv är det örhängen. Love them.
Senaste sporten du spelade? - Om man inte tänker vad man gjort på idrotten så är det innebandy.
Senaste låten du lyssnade på? - Tysta leken med Josef Johansson.
Favvo hårfrisyr (din egna)? - Platt. 
Vem borde svara på dom här frågorna? - De som vill!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0