3/5-15: Tio lite mer personlig fakta om mig

- Jag får sjukt dålig hy när jag är stressad eller mår dåligt under en längre tid.

- Jag har det jättesvårt för att börja tycka om någon eller bli kär. Detta för att jag har blivit sårad förut. Men tycker jag om en person så visar jag det, går oftast in med hundra procent. (När jag skriver 'tycker om' så menar jag; att ha känslor för)

- Jag började gå hos en psykolog i januari 2014. Men slutade gå januari 2015.

Förut avskydde jag min kropp, alltså verkligen allt med den. Men nu på senare tid har jag börjat acceptera min egna kropp. Självklart finns det delar man är osäker på men det är inte så att jag hatar mina lår, min mage osv. 

- Jag avskyr att gråta inför folk. Så jag håller det mesta inom mig istället! (Detta fungerar inte i längden, hehe)


- Jag går aldrig på A-brunnar eftersom att jag tror det betyder otur. Det har egentligen bara blivit en slags vana, bäst att ta det säkra före det osäkra!!

- Jag började gymnasiet hösten 2014 men hoppade av efter ca fem månader.

- Detta kanske inte är så nytt men.. jag är så äckligt jävla rädd för getingar. Så fort jag hör någonting surra tror jag att det är en geting, hoppar till på direkten. Kommer det en geting när familjen äter ute på altanen så går jag in och äter istället. Asså ??? Det börjar bli irriterande kan jag säga er!!

- Jag är ganska nojjig som person. Alltså inte över-nojjig. Men om jag t.ex snackar med någon och människan kanske säger någonting i en annan slags ton så tror jag direkt att jag gjort någonting fel. (Hoppas denna inte var för komplicerad. Jag SUGER på att förklara sryyy)

- Jag spenderar jättemycket tid på Tumblr. Kanske för att det är bästa hemsidan som finns ?? No one knows. Detta var inte superduper personligt men det var svårt att komma på tio saker, OK.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0