17/11-15: Coffeehouse by George

HEJ! Hade servering idag och allting flöt på. Det var superskönt!! Är faktiskt lite stolt över mig själv, haha. Efteråt hade jag utvecklingssamtal, så mina föräldrar kom till skolan runt 14:00. Har inte mycket att säga om samtalet; det gick bra. Vi åkte ner på stan och tog en fika på Coffeehouse by George. Sedan gick vi runt på stan en litet tag innan vi tog bussen hem. Hemma tog jag en dusch, åt mat och nu ser jag på Hollywood fruar. Har pluggat litegrann också.. Prov imorgon ossvvvv, drygt!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0