18/11-15: Prov och trevligt sällskap

Hejsan! Hade prov imorse och det kändes bra efteråt. Skrev på alla frågor och det kändes som att jag kunde allting! Innan lunch (och efter) hade vi service&bemötande. Första lektionen var egentligen ingen lektion. Våra mentorer pratade om hur man ska sköta sig i skolan och i klassen osv. Och detta tog ganska lång tid. Efter lunch såg vi första delen av en slags reality-serie om ungdomar som praktiserar på ett hotell. Den verkar bra så ser fram emot de andra delarna! 

Jag klev av bussen som skulle ta mig hemåt lika snabbt som jag klev på, haha. Bestämde träff med Sarah så vi gick runt på stan och fikade osv. Det var supertrevligt! Tiden rusade förbi och runt fem åt jag middag med familjen på stan. De var iväg på den nya Hungergames. Följde inte med eftersom att jag ska se samma film på fredag, med Sarah!! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0