22/11-15: Bio & plugg

Hej finisar!! Förra inlägget blev kinda personal som ni kanske märkte. Kände att jag behövde skriva av mig litegranna, hoppas ni förstår! Men iallafall, proven som jag hade i veckan gick jättebra. Klarade matteprovet och fick B på serveringsprovet, woho!! 

I fredags efter skolan mötte jag upp Sarah på stan. Vi hämtade ut våra bio-biljetter och sen åt vi middag på Kebab House. Vi såg den nya Hungergames filmen. Jag hade inga förväntningar! Visste dock några saker som skulle hända meeeen filmen var superbra. Den var spännande och ja.. den var bra helt enkelt, haha ;) Spenderade lördagen hemma med familjen och strax är helgen slut. Idag har jag pluggat lite inför idrottsprovet som är om ca 2 veckor. Det är ganska mycket att läsa osv så tyckte det är lika bra att börja plugga nu. Kram!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0