23/10-15: Back on track, eller?

Jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat på länge. Vill också säga att jag blir glad av att se att det är några som ändå kikar in här varje dag. I senaste inlägget var jag påväg till Göteborg och där hade jag verkligen the time of my life. Jag träffade mitt världens fina Orlando-gäng och fick spendera tid i en utav mina favorit städer. Jag har varit trött dehär veckorna som har varit. Skolan tar mycket energi ifrån mig. Säger det inte som någonting negativt men det har varit ganska mycket att göra de senaste veckorna. Det har varit prov, inlämningar, redovisningar osv. Just därför är det lite extra skönt att få lov. Då kan jag andas ut och bara ta det lugnt, inte behöva kliva upp tidigt flera dagar i rad!

Jag hoppas på att jag kommer bli bättre med bloggen. För jag tycker det är roligt att skriva och dela med mig. Och det måste ju finnas en anledning till varför ni kikar in här, right? Men men, strax är det Idol. Tänkte sluta kolla när Magnus (som var min favorit) åkte ut.. Men det är en bra fredagsunderhållning som jag inte kan hålla mig ifrån, haha. Hoppas allting är bra med er och att ni får en fortsatt bra fredag! Kramar på er allihopa.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0