10/9-15: When it comes to love, even the smartest people become stupid

Heeeyyyy guuuuys! Ska sluta lova saker som t.ex att jag ska bli bättre på att blogga.

I måndags stannade jag hemma ifrån skolan eftersom att jag vaknade upp med huvudvärk. Var tillbaka i skolan i tisdags! Förutom skola så har jag umgåtts med familjen mest. Sen så har jag övningskört en gång och det tycker jag är superroligt. Men men, ska dricka upp mitt te nu! Sen ska jag nog kolla igenom en grej till svenskan imorgon och sen blir det att sova. Kramis!!
Selfie / Himlen var så fin när jag övningskörde i onsdags 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0