1/1-16: Nytt år

Heeej! Hoppas ni hade en bra nyårsafton. Jag gjorde ingenting "stort" men kvällen var trevlig och bra oavsett! Åt trerätters med familjen och två utav min systers vänner. Senare kom Sarah hit. Vi spelade lite Wii (igen) och pratade om vad som hade hänt 2015. Innan tolv-slaget gick jag, Sarah & pappa ut för att förbereda de raketer vi hade. Det var jätteroligt och efter alla fyrverkerier tände vi några tomtebloss, haha! Runt klockan två blev Sarah hämtad och jag somnade väl någongång runt halv tre. Nu hoppas jag att 2016 blir ett jättebra år: be good to me!!!! Kram!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0