3/1-16: Pulka, tacos och film

Igår åkte jag till Sarah vid halv tre på eftermiddagen. Efter tre så kom två tjejer ifrån hennes klass också. Vi åkte pulka en stund och sedan gick vi in för att spela spel & fika. Hade en sjuuuukt trevlig kväll och det var kul att träffa nya människor! Jag åkte hem någongång vid halv åtta. Väl hemma åt familjen tacos och såg på Taken 3! 

Har inte sovit så bra de senaste dagarna så idag har jag bara legat i soffan. Ca en veckas lov kvar och sen drar en ny termin igång, woah!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0